شبکه های پخش کننده المپیک 2016 ریو

آخرین اخبار از المپیک 2016 ریو

شبکه های پخش کننده المپیک 2016 ریو

آخرین اخبار از المپیک 2016 ریو

قرارداد اسپانسر با شبکه است/ مهران مدیری بر متن‌ها نظارت دارد

یکی از تهیه کنندگان «دورهمی» درباره نقش اسپانسر در برنامه تاکید کرد قرارداد حامی مالی با شبکه نسیم است و آنها فقط مجری هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، هاشم رضایت یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه «دورهمی» که از شبکه نسیم روی آنتن می رود روز گذشته ۲۷ تیرماه در جمع خبرنگاران درباره این برنامه و تغییرات جدید آن گفت: ما بعد از هر برنامه ای که پخش می کنیم با مخاطب ارتباط مستقیم برقرار و نظر مخاطب را دریافت و این نظرها را در تغییرات هم اعمال می کنیم.
  
وی ادامه داد: نظر مخاطبان با این اتفاقات جدید نسبت به برنامه تغییر کرده و بهتر شده است و «دورهمی» اکنون جزو پر مخاطب ترین برنامه هاست.

تا وقتی مردم بخواهند «دورهمی» روی آنتن است

رضایت درباره رفتن امیرمهدی ژوله از برنامه که سرپرست نویسندگان بود، عنوان کرد: تیم نویسندگان برنامه همچنان به کار خود ادامه می دهند. ما تغییراتی در متن ها اعمال کردیم و فعلا نیازی نیست که کسی به عنوان سرپرست نویسندگان حضور داشته باشد.

تهیه کننده «دورهمی» در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره تاثیر مهران مدیری در متن های برنامه اظهار کرد: آقای مدیری قبل از رفتن ژوله و حتی بعد از آن همچنان بر متن ها نظارت دارد و این نظارت ارتباطی به رفتن ژوله ندارد.

وی همچنین درباره بازه زمانی تولید «دورهمی» توضیح داد: تا وقتی مردم این برنامه را بخواهند روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود و برنامه ریزی خود ما هم این است که «دورهمی» تا آخر امسال تولید شود. اگر همین روند پیش رود و بتوانیم مردم را راضی کنیم برنامه ادامه خواهد داشت که البته به نظر شبکه نسیم هم بستگی دارد.

دورهمی
ما با اسپانسر ارتباطی نداریم

رضایت در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه با قطع «خندوانه» زمان پخش آنها بیشتر خواهد شد یا نه؟ تصریح کرد: «دورهمی» ویژگی هایی دارد که با قطع برنامه «خندوانه» هم نمی تواند به صورت هر روزه روی آنتن برود چون نمایش های ما متن دارد و نیاز است که عوامل تمرین کنند. با این حال ما درصدد هستیم که پخش برنامه را به چهار روز در هفته افزایش دهیم. «خندوانه» از برنامه های خوب شبکه نسیم است و در عین حال با قطع آن ممکن است ساعات پخش برنامه ما هم تغییر کند.

این تهیه کننده در واکنش به سوالی درباره اسپانسر برنامه و ارائه بودجه میلیاردی به برنامه که در برخی رسانه ها مطرح شده است، توضیح داد: ما ارتباطی با اسپانسر نداریم بلکه اسپانسر با شبکه قرارداد می بندد و ما فقط مجری کار هستیم. به نظرم بیان این هزینه های میلیاردی کمی اغراق آمیز است و باید در نظر گرفت که درصدی از سرمایه اسپانسر برای اپراتورهایشان، درصدی برای تولید اپلیکیشن ها و کارمندانشان و حتی سهمی هم برای هزینه های دیگر مثل ۱۱۰ زندانی که اخیرا آزاد شدند صرف می شود.

طراحی یک مسابقه در «دورهمی»

رضایت در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر درباره تغییرات جدید در «دورهمی» عنوان کرد: ما تغییرات را با نظر مخاطبان جلو می بریم. اکنون در حال تقویت نمایش ها هستیم و ممکن است بازیگر جدیدی هم به کار اضافه شود. در مصاحبه ها هم مهمانان بهتری به برنامه خواهند آمد. از طرف دیگر در حال طراحی یک مسابقه برای مردم هستیم که آنها در منزل مشغول شوند.

وی در پایان درباره اصلاحاتی که در برنامه اعمال می شود، اظهار کرد: اصلاحیه یک مساله فنی است و به طور مثال در ضبط دو روز پیش ۲۶ تیر ماه دو مورد اصلاحیه داشتیم که خودمان هم می دانستیم باید آن قسمت ها دربیاید. به طور مثال گفتگویی می شود و شاید شخص مهمان راضی نباشد که آن بخش در تماس با او در می آید و اگر راضی باشد در برنامه باقی می ماند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.