شبکه های پخش کننده المپیک 2016 ریو

آخرین اخبار از المپیک 2016 ریو

شبکه های پخش کننده المپیک 2016 ریو

آخرین اخبار از المپیک 2016 ریو

بخشی از موسیقی‌ «جمعه ایرانی» مشکل داشت/به خانه رضا عبدی می‌رویم

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران درباره همکاری با پیشکسوت های برنامه «جمعه ایرانی» همچون رضا عبدی بیان کرد که حاضرند آیتم هایی را در منزل وی ضبط کنند.
حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه «جمعه ایرانی» و حضور آنها در رادیو ایران یادآور شد: من برای دعوت از هنرمندان و عوامل برنامه «جمعه ایرانی» چند بار رسما اعلام کرده ام که می توانند به رادیو بیایند و عده ای از دوستان هم اکنون در حال فعالیت هستند و با «رادیو جمعه» همکاری می کنند.
  
وی در واکنش به اینکه این دعوت چرا به صورت اعلام عمومی بوده است، اظهار کرد: ساجد قدوسیان تهیه کننده برنامه «رادیو جمعه» با همه دوستان مستقیم و غیر مستقیم تماس گرفته است. تهیه کننده برنامه گاهی با واسطه از دیگر عوامل هم با خبر می شده است چون نمی توان با یک نفر تماس گرفت و بعد او بگوید نه.

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران در ادامه یادآور شد: این مساله را با مثال دیگری بیان می کنم ممکن است مدیر شما بخواهد کسی را به مجموعه اضافه کند ابتدا باید نظر وی را بداند که علاقمند است یا خیر و بعد با او تماس می گیرد. ما با بسیاری از دوستان هم به طور مستقیم حرف زدیم، به طور مثال من با خانم راضیه مومیوند از هنرمندان «جمعه ایرانی» صحبت کردم که ابتدا علاقمند به همکاری بود و بعدا اعلام کرد که می خواهد فکر کند و درنهایت خودش نیامد. ما با آقای داوود منفرد و یا علیرضا جاویدنیا در ارتباط هستیم و همچنین آقای عباس محبی نیز هنرمندی بود که از «جمعه ایرانی» به «رادیو جمعه» پیوست.

بعضی برای همکاری با رادیو اظهار علاقه نکردند

وی اضافه کرد: از میان دوستان عده ای هم شرایطشان برای حضور در برنامه فراهم نبود یا مشکل رفت و آمد داشتند و یا با روز ضبط برنامه مشکل داشتند که نتوانستند با ما همکاری کنند.

افتخاری درباره دعوت از مهران امامیه به عنوان کارگردان «جمعه ایرانی» عنوان کرد: در حال حاضر ما در برنامه «رادیو جمعه» به کارگردان نیاز نداریم چون تیمی جدید این برنامه را تولید می کند اما در حوزه بازیگری حتما به او نیاز داریم اما خودش اظهار علاقه نکرده است. من هم تماس نگرفته ام و اتفاقا زنگ می زنم و از او دعوت می کنم اما حرفم سر این است که ممکن است من بخواهم در برنامه جدیدی که دارم از طیفی از هنرمندان استفاده کنم. به هر حال نمی توان برنامه را تنها با یک تیم ثابت پیگیری کرد.

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران با اشاره به حضور احمد شیشه گران بیان کرد: یکی از بزرگترین هنرمندان «صبح جمعه با شما» احمد شیشه گران است که اکنون هم در این برنامه حضور دارد در حالیکه در «جمعه ایرانی» نبود. به هرحال هر برنامه ای در شروع چه از تفکر و چه از نظر تیم اجرا با تغییرات و تفاوت هایی همراه است. هر برنامه ای دوره خودش را دارد ولی من همین الان با اشاره به رویکرد شبکه می گویم که اگر برنامه رویکردش را در موسیقی ها اصلاح کند همان تیم می تواند اکنون هم برنامه اش را اجرا کند.

حاضریم آیتم هایی را در منزل عبدی ضبط کنیم
رضا عبدی

وی در بخش دیگری درباره استفاده از موسیقی های «جمعه ایرانی» اظهار کرد: بخشی از موسیقی های برنامه همچنان قابل پخش و بدون مشکل است و در آرشیو هم وجود دارد. ما هم تنها بخشی از موسیقی ها را بیان کردیم که باید اصلاح شود که اگر حذف می شد ما هم حرفی نداشتیم. به هر حال  خود آقای توکل به مرخصی ۶ ماهه رفتند و ایده جدیدی نیاوردند پس چرا می گویند که ما آنها را کنار گذاشتیم. آیا ما مجبورشان کردیم که نامه مرخصی بنویسند تا موسیقی برنامه را اصلاح کنند؟ این کار که به مرخصی هم نیاز نداشت و می توانست در یک هفته انجام شود. به هر حال این خواست سازمان صداوسیما بود که موسیقی اصلاح شود.

افتخاری با اشاره به رضا عبدی هنرمند پیشکسوت رادیو عنوان کرد: ما به عیادت آقای عبدی می رویم و حتی حاضریم آیتم هایی را در منزلش ضبط کنیم چون جابه جایی برای او سخت است.

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران در پایان بیان کرد: اینجا خانه اهالی رادیو است و درِ آن هیچ گاه بسته نبوده است اگر حتی یک نفر باشد که بگوید من به رادیو ایران رفتم و مرا راه ندادند یا پذیرای من نبودند، من از سمت خود استعفا خواهم داد. دوستان هر گاه بخواهند می توانند ایده خود را بیاورند و ما آن را بررسی می کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.